Garance 100% spokojenosti
Profesionální služby, na které je spolehnutí
Garance 100% spokojenosti s multifokálními brýlemi
Multifokální skla jsou specifická tím, že současně korigují zrak jak na blízko, tak na dálku. Na tuto skutečnost si musí oči zvyknout, což někdy může pár dní trvat. Proto vám v prvním měsíci od jejich vyhotovení v případě, že multifokální skla nesplňují vaše očekávání nebo pro vás při nošení nejsou komfortní, nabízíme možnost výměny skel za běžná (na dálku nebo na blízko).
Záruka 100% spokojenosti s multifokálními brýlemi se vztahuje na zakoupené kompletní dioptrické brýle s progresivními brýlovými čočkami.
Záruka 100% spokojenosti s multifokálními brýlemi se nevztahuje na tento ostatní sortiment v prodejnách GrandOptical:
kompletní dioptrické brýle s jiným typem brýlových čoček
zhotovení dioptrických brýlí do vlastní přinesené obruby
kontaktní čočky
sluneční brýle
brýle vyhotovené podle vlastního přineseného receptu (pokud měření následně neprovede optometrista v GrandOptical)
čisticí prostředky, roztoky a jiný doplňkový sortiment
Záruku 100% spokojenosti s multifokálními brýlemi lze uplatnit pouze v případě, že si zákazník koupí kompletní dioptrické brýle (obruba + progresivní brýlové čočky + měření zraku bylo provedeno naším optometristou a neuběhlo od něj více než 3 měsíce). Záruka neplatí v případě samostatného nákupu obruby nebo brýlových čoček.
Záruku 100% spokojenosti s multifokálními brýlemi je možné nárokovat maximálně do 30 dnů ode dne nákupu, tedy ode dne vyzvednutí hotových brýlí. Pro uplatnění záruky a případného vrácení rozdílu peněz je nutné předložit originální doklad o koupi.
Lhůta vrácení rozdílu peněz a podmínky tohoto vrácení se řídí dle reklamačního řádu. Peněžní rozdíl bude zákazníkovi vrácen do 30 dnů od schválení.
Záruku na výměnu progresivních brýlových čoček nelze uplatnit v případě jakéhokoliv poškození brýlí, tedy obruby nebo brýlových čoček.
Záruku této 100% spokojenosti s multifokálními brýlemi lze uplatnit pouze na brýle zakoupené po 16. lednu 2021.
V případě, že zákazník zaplatí za brýle v hotovosti, nebo platební kartou, bude mu příslušný rozdíl vrácen dle dohody – v hotovosti, nebo na účet.
V případě, že zákazník zaplatí platební poukázkou (v papírové formě), bude se zákazníkovi rozdíl vracet v hotovosti. V případě nedostatku peněžní hotovosti v pokladně se rozdíl vrací na bankovní účet zákazníka.
Pokud zákazník zaplatí benefitní kartou (např. Sodexo, Up, Edenred), příslušný rozdíl se vrací na benefitní kartu.
Společnost GrandVision CZ s.r.o., provozovatel sítě očních optik GrandOptical, si vyhrazuje právo zrušit záruku nebo změnit její podmínky bez předchozího upozornění. Záruka se vztahuje na brýle zakoupené po dobu trvání akce.
90denní garance měření zraku
Záruka 90denní garance měření zraku se uplatní pouze při měření zraku, které bylo provedeno naším optometristou.
Záruka 90denní garance měření zraku se nevztahuje na tento ostatní sortiment v prodejnách GrandOptical:
klasické sluneční brýle
brýle vyhotovené podle vlastního přineseného receptu (pokud měření následně neprovede optometrista v GrandOptical)
čisticí prostředky, roztoky a jiný doplňkový sortiment
Záruku 90denní garance měření zraku je možné nárokovat maximálně do 90 dnů ode dne měření zraku. Pro uplatnění záruky je nutné předložit originální doklad o koupi s dokladem o provedeném měření.
Záruka 90denní garance měření zraku a bezplatné výměny dioptrických čoček je podmíněna provedením nového měření zraku naším optometristou, při kterém bude zjištěna změna zrakové ostrosti způsobená jakoukoli špatně naměřenou hodnotou (dioptrie, cylindr, prizma apod.).
Záruka 90denní garance měření zraku se vztahuje výhradně na bezplatnou výměnu brýlových čoček vhodného pro zákazníka, nikoliv vrácení peněžní částky za čočky nebo zakázku. Zákazník v takovém případě nehradí cenu brýlových čoček ani cenu provedené výměny.
Záruku 90denní garance měření zraku nelze uplatnit v případě jakéhokoliv poškození brýlí, tedy obruby nebo brýlových čoček.
Záruku 90denní garance měření zraku lze uplatnit pouze na brýle zakoupené po 16. lednu 2021.
Společnost GrandVision CZ s.r.o., provozovatel sítě očních optik GrandOptical, si vyhrazuje právo zrušit záruku nebo změnit její podmínky bez předchozího upozornění. Záruka se vztahuje na brýle zakoupené po dobu trvání akce.